- Download borang Customer Registration Form dan Customer Agreement Form di SINI.
- Isi maklumat berkaitan dan tandatangan KEDUA-DUA borang tersebut.
- Imbas kad pengenalan anda depan dan belakang dalam satu muka surat.
- Bil terkini JIKA nombor anda adalah pascabayar.
- Emel kesemua borang lengkap, salinan kad pengenalan serta bil terkini(jika pengguna pascabayar sedia ada) kepada nawuza@gmail.com
- Pihak admin akan menghubungi anda secepat mungkin dan memaklumkan jumlah pembayaran dan cara pembayaran.
- Kad SIM akan sampai kepada pengguna dalam masa 3-4 hari waktu bekerja selepas pengesahan pembayaran dibuat.
- Selepas Kad SIM sampai pada anda sila maklumkan kepada admin untuk proses pertukaran.
- Proses pertukaran bergantung kepada maklumat yang diberi kepada anda. Jika anda mempunyai supplementary line di bawah nombor anda, nombor tersebut juga perlu disertakan dalam borang pendaftaran untuk pertukaran kepada talian redONE.
- Jika tidak proses pengaktifan akan bermasalah.
- Untuk mempercepatkan proses boleh hubungi 012-3630328(SMS/Whatsup/Telegram)
Tuesday, April 14, 2015
Berminat Untuk Melanggan Pelan redONE | Daftar Online Sekarang
PANDUAN UNTUK MENDAFTAR PELAN PASCABAYAR REDONE
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Maaf ya..sy pengguna celcom prepaid..nk bertukar ke redone postpaid.tp x boleh tukar..sy dh check dgn celcom sim kad mmg atas nama sy..apa yg sy boleh buat?
ReplyDeleteMaaf ya..sy pengguna celcom prepaid..nk bertukar ke redone postpaid.tp x boleh tukar..sy dh check dgn celcom sim kad mmg atas nama sy..apa yg sy boleh buat?
ReplyDeletemasa tukar tu ejen ada cakap kenapa tak boleh tukar? kalo berminat boleh hubungi saya 0123630328
ReplyDelete